مهدیارمهدیار، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره

مهدیــــــار، دردونه مامان

1سال گذشت!!

1391/3/21 13:20
نویسنده : مامان زهرا
429 بازدید
اشتراک گذاری

گل پسر شیطونم سلام... 1سال و 10 روز از به دنیا اومدنت گذشته و من دارم وبلاگتو مینویسم.

این یک سالی گذشت پر بود از خاطره ها و شیرین کاری ها و نگرانی ها و خوشی ها....

هر روز بابت داشتن تو خدارو شکر میکنم . شکر میکنم که یکی از بهترین گل هاشو به من هدیه کرد. شکر میکنم که دارمت و شکر میکنم که هستی..

دعا میکنم که بهترین باشی. دعا میکنم سالم باشی . دعا میکنم همیشه کنارم باشی.  و خیلی دعاهایی که یه مادر برای بچش میکنه!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان فاطمه
24 خرداد 91 19:22
افرين به تو مامان خوب و مهربون
نیکا
12 مرداد 91 12:03
سلام.از نی نی سایت به شما رسیدم.قصه تولد پسرامون شبیه همن.پسر منم توی 34 هفتگی به دنیا اومد توی وبلاگم نوشتم اگه دوست داشتین بخونینش.راستی میشه قد و وزن پسرتونو توی یکسالگی بگین؟